Ciljevi projekta
Hodogram mobilnosti
Prvi sastanak učitelja iz svih deset škola zemalja partnera održan je u prosincu 2014. godine gdje su dogovorene teme i podijeljeni zadaci i obveze među partnerima te definirani datumi sljedećih mobilnosti koje su uslijedile:
ožujak 2015. | prva mobilnost učenika i učitelja naše škole u Francusku |
rujan 2015. | posjet učenika iz Sagunta našoj Školi |
listopad 2015. | radni sastanak učitelja u Litvi |
siječanj 2016. | susret učitelja i ravnatelja škola partnera u Finskoj |
svibanj 2016. | posjet učenika iz Portugala našoj Školi |
svibanj 2016. | učenici i učitelji iz Rovinja u uzvratnom susretu učenika iz Sagunta (Španjolska) |
rujan 2016. | učenici francuskih škola iz Saint Jean d’Ángelya i La Rochelle u posjetu našoj Školi |
listopad 2016. | učenici i učitelji naše škole u posjetu školi u Ponte de Soru u Portugalu |
svibanj 2017. | posljednja mobilnost učenika i sastanak učitelja u Francuskoj |
Iza ovog projekta koji je realiziran kroz tri godine mnogo je rada, dokumentacije, koordinacije, učenja, i na kraju – vremena, kojeg su uložili svi učitelji koji su sudjelovali u mobilnostima, a ponajprije koordinatorica Tamara Perković – učiteljica hrvatskog jezika i povijesti. Tijekom provedbe osmišljeno je mnogo novih i kreativnih materijala za učenje putem nove tehnologije, dobivena su znanja na temelju kojih su učitelji osmišljavali i mnoge druge teme iz kurikuluma kako bi sadržaj prenijeli na djeci zanimljiv način, ostvarene su suradnje s drugim školama u Istri, održano je nekoliko integriranih nastavnih dana, realizirano je nekoliko izložbi u suradnji s rovinjskim udrugama i kulturnim ustanovama, osnovane su nove izvannastavne aktivnosti na kojima se učilo kako izraditi slikopriče, osnove fotografiranja i obrade fotografija, unaprjeđene su jezične vještine, ostala su dugotrajna prijateljstva učenika koji su rezultirala i privatnim posjetama cijelih obitelji našoj zemlji… No, pored svega navedenoga, dobivena su nova osobna iskustva i stručne kompetencije ne samo za izvođenje nastave na drugačiji način već i znanja potrebna za provedbu projekta unutar strateškog partnerstva koja će biti temelj za buduće pisanje, provedbu i realizaciju istih unutar programa Erasmus+ u godinama koje slijede.